|
Sv: Hvordan går det med oss alle?
Opprinnelig lagt inn av nattinatt, her.
Men eg er så nyskjerrig på korleis dagen din ser ut som har tatt av så fort? men ammer du i tillegg og? men meiner å huske at du tok så fort av då før du vart gravid og.
Heisann! Nei, jeg ammer ikke, det skar seg for meg denne gangen også, så her er det tomt i puppene.. Man skal heller ikke være i ketose når man ammer - det dannes en del lumske stoffer som kroppen kvitter seg med, og disse går jo over i melka.. Så ketose og amming går ikke, men det er jo ikke noe problem for meg når jeg ikke ammer
En "typisk" dag hos meg ser slik ut:
Frokost: Sjelden, kaaanskje en Morning Shine-bar (atkins) bare for å bli sulten til lunsjtid.
Lunsj: Tacosalat: Karbonadedeig med tacokrydder, en dæsj rømme, litt salsa, og en grønn salat ved siden av som du blander karb.deigen med. MASSE ost på toppen 
Middag: Kylling med div krydder + salat med fetaos/blomkål og brokkoligrateng/blomkålstappe (varierer stort sett mellom disse tre tilbehørene til middagen)
Kvelds/Snack: Frokostpannekaker med cottage cheese og pittelitt rørte bær (du finner oppskriften på oppskriftsforumet), kalde eller varme, spiller ingen rolle. Ca 3 lapper, det er ca 3 karber - inkl. cc'en og bær.
Min store last er sånne atkins-barer, ikke den morning-shine'en, men de som liksom skal være i stedet for sjokolade. Er det advantage(?) de heter? Huff...de spiser jeg sikkert en av om dagen!... Må kutte ned på de gitt... Men er stort sett alltid på ca 15 karb om dagen, inkl. den baren, så sånn sett er det jo allikevel "riktig" og jeg går jo ned Også drikker jeg 3-4 sånne imsdalflasker med vann - har med meg en overalt hvor jeg går, og de er jo 0,7 l så mellom 2,1 og 2,8 l vann pr dag - det er jeg fornøyd med.