Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 21:21   #44
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg har hatt min tredje time i dag (inkl prøvetimen), men fatter ikke at du kan si at det er deilig...og at du kan sovne. Jeg hopper og spretter så jeg må ligge på hendene mine jeg Kanskje jeg har for hard styrke. Hun sa jeg tålte mye..., men lavere styrke så klør det bare...Må snakke med de litt om det. Hører at hun ved siden av meg ligger og leser...Hadde ikke klart å holde boka rolig nok til å få lest en linje jeg...

Du har nok hatt for mye styrke på!
Det skal være akkurat så mye som du tåler + bittelitt til!
Jeg kom opp i maks styrke etter hvert, men det tok nok minst ti timer. Da kunne jeg hele tiden både lese og til og med sovne.
Mulig det blir brukt feil program på deg i tillegg, dersom du må ligge på hendene dine! Snakk med damen, du, de har mange forskjellige program å velge mellom, så hun finner nok et som passer bedre for deg!

Lykke til videre! Hadde økonomien vært litt bedre, hadde jeg aldri sluttet med Bailine!