Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-08, 19:09   #24
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Sjokoladefondant

Har smakt en slik en i dag. Tenkte jeg skulle "oversette" den originale oppskriften, men det var noen som kom meg i forkjøpet! Brukte oppskriften nesten som den stod, men tilsatte ca et kryddermål/knivsodd med stevia, for jeg synes søtsmaken blir perfekt da! Nøytraliserer det bitre i natreen. Brukte 1/4 dl soyaprotein istedenfor mandelmel også.

Dom: Kjempegodt! Også for ikke-lavkarbere. Min mor kommer til å flytte inn hos meg hvis hun får smake disse! haha! Sambo trødde i seg to stykker og skrøt fælt, selv før jeg fikk fortalt at det var lavkarbo! Herlig å kunne lage noe godt også for dem som sliter med candida o.l. Skal teste med cocosa neste gang Heldigvis var de utrolig mektige! Orket bare en!

Tusen takk for oppskrift!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat