|
Sv: Erfaringer rundt kraftige avgiftninger/abstinenser?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
*Kremt*, man må vel ikke akkurat ta ketolysetablettene? De er jo dessuten skreddersydd et ketogent kosthold, men det er jo sikkert ikke dumt heller.
Jeg tar dem ikke, men har min helt egen mix (sink, jern, b-vit og multivitamin, alt fra helsekost) og jeg er ikke det minste teit i knotten 
Stå han av, Lars'ern! Det er så deilig og verdt det når du kommer på "den andre siden" 
Back in business Ferien er over og med den forsvant også det "det balanserte kostholdet". Mot slutten av min oppstart ble det dog noe bedre med tanke på abstinensene, men 2 uker i England ble litt for vanskelig med tanke på maten. MEN...
Nå er jeg igang igjen. Rusta med Ketolyse tabletter, magnesium og Omega 3 så sikter jeg mot en ny livsstil. Nå er det nok med blodsukker svingninger fra helvete, mageproblemer og tidvise depresjoner fra (det jeg tror kan relateres til) matveien. Her er det bare å finne den gode formen igjen.
Etter å ha lest igjennom dette forumet har jeg bestemt meg for å sette i gang med Ketolysekuren. Synes det hørtes ut som en fornuftig vurdering, men regner kaldt med at abstinensene vil komme krypende som sist. Kanskje ennå værre enn sist da jeg nå skal kutte enda mer på karbohydratene.
Keep U posted
|