|
Sv: Nå trenger jeg motivasjon og oppmuntring
Hei Linda, jeg kan begynne med å si at jeg synes du er kjempeflott, og så er du så utrolig god til å motivere og heie fram andre! Og nå er det din tur til å bli motivert og heiet fram.
Jeg har også sklidd ut i sommer, jeg har ikke lagt på meg, eller spist feil mat, men altfor lite av den riktige. Nesten ingen grønnsaker, og for lite mat i det hele tatt, det er akilleshælen min, og jeg kjenner at kroppen skriker etter vitaminer og mineraler i annet enn pilleform.
Det som har hjulpet meg utrolig mye, er en slags redefinering av mat, for meg er ikke høykarbomat mat lenger i så måte, terskelen min er dermed blitt utrolig høy for hva jeg kan spise, men fokuset mitt er ikke på hva jeg IKKE kan spise, men hva jeg kan spise, om jeg hele tiden hadde tenkt på hva jeg gikk glipp av, så tror jeg ikke jeg hadde holdt ut lenge. Ja-mat og nei-mat er ute av vokabularet, og jeg er blind for nei-maten. Det er fantastisk befriende!
Jeg vet ikke om det er sånn for deg, men det er i alle fall en viktig betrakning fra mitt ståsted!
Og så må jeg si, vi veier ca like mye, men du har en fordeling av kiloene som jeg med min konglekufysikk bare drømmer om, pin up 2 be, veitu 
Gleder meg til å se deg i bloggen igjen 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|