Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 17:34   #64
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Stolthetsdagbok

Jeg er stolt av de nye tv'ene jeg spleisa på med samboeren - ehm.... Selvom jeg dro dem på kredittkortet og budsjettet egentlig er sprengt. Det er så sykt lite likt meg å skeie ut med NOENTING når jeg ikke har råd, så det er en ny opplevelse å leve litt farlig. (Noe må vi jo gjøre når helsa stadig bedrer seg...)

Så er jeg utrolig stolt av guttungen min på syv år. Han brakk armen i forrige uke, åpent brudd og kjempevondt, men kom seg gjennom det uten så mye som en paracet. Nå fikk jeg telefon fra sykehuset om at de skal rette på den og vi må møte fastende i morgen - men tassen han er like blid og like tøff så dette skulle ikke bli noe problem.

Deretter har vi fått oss ny kattunge - den er jeg stolt av, det er mors lille baby nå som de andre "babyene" mine sykler rundt og brekker armer og bein.

Til slutt er jeg stolt av at jeg har tatt av fire kilo i sommer tross alt. Nå er det fem kilo igjen til delmål en, deretter begynner det å bli bra. Var Lindberg og målte vekta i morges og legen sa at jeg så flott og slank ut - da ble jeg også stolt.

Jo - også er jeg stolt av at siden jeg la om til ketogen kost i april så har jeg rast mye ut og inn av ketose, lært the hard way hva som funker og ikke funker og styra fælt - men jeg har ikke en eneste gang puttet en eneste bit av noe ulovlig i munnen. Ikke engang slikket av fingeren da jeg baker kake til resten av familien

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat