Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-08, 15:14   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Trenger en smule hjelp jeg!!?

Første bud. Finn din kostholdsfilosofi og kjøp din nye BIBEL. Feks bøkene Slank med ketolyse, GI null av Skaldeman eller Dr. Atkins boka (husker ikke hvilken)

du trenger ikke ha soyaprotein for å leve på ketogen kost, du trenger: kjøtt, fisk, kylling, egg, fløte, rømme, ost, rømme, SMØR

Du spiser når du er sulten og stopper når du ikke er sulten lenger. Om det er 2 eller 5 ganger om dagen spiller ingen rolle.

Esksempel på dag:
Frokost:

egg og bacon. Omelett. Kokte egg med majones paprika og kjøttpålegg.
Egg og laks, Kokte egg kan du bruke til mye. Rull pålegg, ost, egg, paprika, majo inn i isbergsalatblader.

Dårlig tid en dag... ha ferdigstekte koteletter, bacon, hjemmelagde kjøttkaker ferdig kokte egg lett tilgjengelig.

Lunsj:

Salat med valgfrie grønnsaker. kjøtt. Varmet kjøttdeg, Masse kylling, Oljedressing eller rømmedressing.

Rester fra frokost eller middag.

Middag.

hva du vil av kjøtt, fisk, kylling og grønnsaker som vokser over jorda. Jukseris, blomkålmos, blåmkålsalat (potetsalat)

Eller lag deg ovnsretter. Finner masse oppskrifter i forumet her, men en basis:
surr kjøtt eller kylling sammen med bacon, legg over valgrfrie grønnsaker hell over fløte, krydr etter smak, ha på ost, inn i ovnen til det er ferdig

Legg opp måltidene slik som passer best for deg, det du liker, Bare pass på å spis av det lovlige. Ha ett balansert kosthold med varierte grønnsaker.
Du skal ha ca 20 karber om dagen.

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat