|
Sv: En slags oppsummering
Hold your horses, girl! Jeg er ikke her 24/7 
Jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan, og gi deg noen gode råd samtidig:
De fleste får en mer sterk farge på urinen, om alle får det aner jeg ikke, og det har ingenting direkte med fettforbrenning å gjøre, du må ikke en gang være i ketose for å forbrenne fett (som f.eks de som går på Lindberg, de går også ned, endog noe saktere). Om du er i ketose eller ei, glem det! Spis etter ketolyseprinsippene og ta det for all del med ro! Det er en av de største partystopperne som finnes; å stresse! Kroppen skiller ut kortisol når du stresser, og det stimulerer til produksjon av glukose, og setter dermed i gang fettlagring, noe du ikke vil.
Ikke kutt ned på fettet. Fett trenger du for å holde deg mett og for å ha energi. Det er mengde karbohydrater som avgjør om du er i ketose, selvfølgelig av den langsomme typen.
Om du bare kan glemme stix og alt det der, og bare spise som boka forteller, og slappe av og nyte livet, så går dette kjempefint! Det behøver ikke å gå i rasende fart, det behøver ikke å være jevnt, men vekttapet kommer, og hvorfor har du det så innmari travelt?
Jeg blir nesten litt frustrert, hehe, du tar jo alt så bokstavelig 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|