|
Sv: ang det å være undervektig på lavkarbo...
Opprinnelig lagt inn av Adaware, her.
Han spiser mye av alt, spesielt nøtter er en god energi kilde. For og gå opp i vekt må han rett og slett spise mer enn han forbrenner 
En jeg trente sammen med i hine hårde dager, som jeg har kontakt med ennå fortalte meg noe interessant på tlf for noen uker siden. Han har alltid hatt trøbbel med å bli større og sterkere, på tross av steinkontroll på både kosthold (type Paulun og co, masse protein og lite fett) og trening. Han kjørte et par steroidkurer også pga dette, og det hjalp, men vekta gikk bare noen få kg oppover.
Han har gått på AD i fire mnd nå, og har på den tiden lagt på seg mer enn han gjorde mens han var "medisinert", nesten 8kg Fettprosenten har gått marginalt ned. Energiinntaket er noe lavere enn tidligere, ca 4500kcal mot 5500 tidligere (gjennomsnitt).
Poenget med denne bablingen er at å "spise mer enn man forbrenner" er helt nytteløst, så lenge fordelingen av næringsstoffer er feil. Det er fullt mulig å sulte kroppen i kalorioverskudd, noe ovennevnte kompis har gjort i mange år.
|