|
Sv: Ketolyse for nybegynner?
Hei!
Jeg er mann
Har gått på ketolyse i 4mnd nå, gått ned 23kg, fra 110kg til 87. Jeg er 187cm høy, så skal nok ned noen få kg til. Etter ferien blir det mye trening igjen, så da regner jeg med å få finpusset dette.
Har operert på samme måte som deg, masse styrketrening i kalorioverskudd og lagt på meg både muskler og (mest) fett...hehe. Så var virkelig gull at jeg kom over ketolysekuren.
Vil sikkert funke bra for deg også. Menvblir ikke 70kg veldig lavt på deg om du har mye muskelmasse?
Fordelen med ketolyse er at du blir kvitt kroppsfettet men ikke mister muskelmasse, iallefall ikke i nevneverdig grad. Jeg har prøvd mange andre lavkalorikurer før, og det har bestandig ført til at jeg har mistet masse muskelmasse og dermed rast opp i vekt så snart jeg begynte å spise tilnærmet normalt igjen.
Etter 4mnd på ketolysekuren har jeg ikke mistet muskelmasse, er moro for plutselig begynner musklene å vises ordentlig!
Jeg har fått såpass mye mer energi/overskudd av å gå på ketolyse at jeg har vært i stand til å gi mye mer på trening enn før, så ikke sikkert du må begrense deg til vedlikehold.
Lykke til!