Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-08, 09:53   #20
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nellie Lindberg for the WIN!

Jadda. Det er onsdag. Lindberg går så bra så Er nok lurt av meg å holde meg til AB måltider nå i førsten, for det er jo tross alt det som holder sulten osv borte.

Kjenner ketosetegn sånn nå og da. ILLEEEE vondt i hodet og tendens til kramper i leggene. Men går litt ut og inn, tror jeg. Vet ikke hvor bra det er men må jo gi det litt tid for å se hvordan det funker.

Spiste smågodt på søndag, så har ikke veid meg eller noe. Må være flink en stund, før jeg sjekker fremgangen liksom To hele jobbehelger på rad (dvs jobbing hele dagen både lørdag og søndag) så ikke noe rom for sprekk da Så etter det kan jeg kanskje veie meg da

Moro detta..

Begynt å drikke kaffe i dag. Skal prøve å få tak i noe hvit te på helsekosten i dag også. Så blir det antioksidanter i både huet og ja.. Skal ikke fullføre den der.

Håper alle sammen har det feiende fint og flott=)