Idag er det 7 uker siden jeg startet på Eurodiet - tiden går fort! Jeg har nådd målet mitt med å gå ned 20 kg før jeg reiste til syden ( om 3 uker), og alle kilo etter det er selvsagt bare pluss. Jeg har jo veldig mange flere kilo å ta av, men det viktigste er at jeg har nådd målet mitt. Idag viste vekten 125,0 så det er nesten 23 kilo borte vekk det Jeg har til og med vært og kjøpt meg klær for første gang idag. Tok først to str mindre enn den vanlige jeg brukte før (str 56), og jammen måtte jeg ut å finne enda mindre. To skjørt kjøpte jeg, ett i str 48 og et i str 46 )) Jeg må nok ha over 50 i bukser, men men jeg ble bare så rørt når jeg sto i prøverommet. Har aldri gått ned så mye før. I helgen så spiste jeg krabbeklør - deilig deilig. Det var som å få en innsprøytning med livskvalitet! Det er det beste jeg vet! Visste dere at det bare er 108 kcal pr 100 gr krabbe? Og 0 karbohydrater? Det er jo helt fantastisk! Jeg skal kjøpe flere krabber i helgen og jeg gleder meg sånn. Ellers så går det i kyllingsupper hele tiden, siden jeg ikke klarer de andre produktene Pluss to kokte egg eller kylling nå i fase 2. Jeg er så lei av grønnsakene, så det orker jeg ikke så mye av. Jeg har begynt å ta grønn te - kapsler. noen andre som gjør dette? Ellers så vil jeg bare ønske dere alle en riktig fin sommer og lykke til videre i vektnedgangen Sommerhilsner fra Sukkerzpinn - litt lettere