Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-08, 19:19   #15
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mest negative artikkel

Måtte inn på forskning.no. Litt mer nyansert der, blant annet står det:
Gruppen som holdt vekta nede hadde også vært mest aktive på gruppemøter og rådgivningstelefonen. Studien antyder at fysisk aktivitet henger sammen med oppfølging, rådgivning og endrede spisevaner.

Wow - banebrytende! Vi har vel et helt koppel av medlemmer her som har trent masse samtidig som vi har gått ned masse med lavkalorimat ala grethe roede eller andre. Disse madammene hadde jo gått på lavkaloridiett.
Og at man for det første IKKE klarer å holde vekta fordi man ikke klarer å trene så mye hver bidige dag, det er jo ingen bombe.
Men jeg har troen på det jeg holder på med nå. Å trene to -tre ganger i uka og gå på tur med wowen det gjør jeg uansett, og dette kostholdet her det er mitt kosthold framover i livet. And I love it!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat