|
Sv: Hva slags bacon bruker dere?
Opprinnelig lagt inn av screwball, her.
Jeg har spist First Price (3-i-1-pakke) hele tiden. Billig og godt. Og for meg har det jo funket godt å spise den da...
Overrasket over at noen her skriver at det er sukker i den - det står jo på varedeklarasjonen at den har 0g karbohydrater pr 100g. Er det lov å oppgi gale opplysninger på en slik?
Om det er lov? Aner ikke. Tvilsomt i mine ører dog.
Mulig at jeg har blandet to merker her.?..den jeg mener er i alle fall sånn gjennomsiktig pakke, 3 pakker som sitter sammen i ett, på den står det at det er sukker eller dextrose i, på pakka. Mulig dette ikke er First Price men et annet merke?
Men uansett...så vil jeg si det sånn at om det er sukker i den eller ei, spiller svært liten rolle for deg, så lenge du ikke har merket noe.
Hele poenget mitt var jo at det var "skjult" sukker i mange typer bacon, og at mange lavkarbospisere da kan slite unødig med sukkersug/ujevnt blodsukker/ikke klare komme i ketose/candida-reaksjoner fordi de tror de spiser perfekt lavkarbo, men så er det sukker i en av hovedmatvarene. At noen kan være flinke og spise riktig og likevel slite med å komme i ketose, eller vente forgjeves på de gode resultatene av lavkarbo pga. at mange ikke vat om dette sukkeret som er i mange bacon-typer, virker veldig synd og unødvendig på meg.
Så om du ikke har merket noe som helst, så er det da heller ikke noe problem - for deg. 
Sist redigert av Paradis-Oscar : 27-07-08 kl 23:52.
|