Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-08, 16:30   #69
Sophie
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Takk for gratulasjoner og gode råd.

Jeg spiser for lite igjen, eller feil. Jeg er dårlig igjen. Musklene mine skelver, jeg har dårligånde, stjerner for øynene og det kjennes ut som om jeg er i ferd med å besvime

I dag har jeg spist:

Frokost dag 4: 30 g røkt laks, 2 kokte egg, 20g grønn paprika, 30g agurk og 2 ss lettrømme (kjøpte lettrømme av gammelvane, skulle hatt ekte vare..) og 1/2 glass eplejuice
Var dårlig frem til maten var fortært, måtte legge meg nedpå etter inntaket. Ble så i fin form, ute å jogget en tur
Lunch: 75gr tunfisk, issalat, litt agurk, 7 grønneoliven m/fetaost inni , og 2ss lettrømme
Ble dårlig utpå dagen i gjen måtte legge meg nedpå for å sove. Store synsproblemer mens jeg skriver nå. Spisrt middag mens jeg skriver
Middag: 2 ostepanetter av kylling/kalkun (sikkert ikke lovlig mat, men eneste jeg orket nå), wok grønnsaker og 1 ss lettrømme

Hva gjør jeg nå? Hvis jeg går for fedon så skal jeg vel ha mer karber og mindre fett? Jeg vet ikke helt hva jeg har spist til nå. Tror det er Ketolyseaktig. Jeg har lest fedon linkene, men trenger boka om jeg skal gå for den.

Nå er jeg dårlig, har store synsproblemer og dårlig kontakt med muskler i kroppen. Må legge meg nedpå igjen. Hvorfor blir det slik?

Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat