|
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg har sagt det før og sier det igjen, spis når du er sulten!!!
Ja. Du har helt rett. Våknet opp nå, skjelven i musklene, ustø i ganglaget og stjerner forran øynene, så enten er jeg i noe ketoselignende situasjon eller fått for lite mat i meg. Det var bare så indelig varmt i går og jeg følte meg usikke på jeg spiste rett med yoplaiten og alle mandlene og alt jeg hadde lyst på var kokt ren torsk uten fett og grønnsaker og det ville blitt feil både ketose og lindeberg messig..
Jeg lurer fortsatt på hva jeg spiser kostholdsmessig, menyen min ser mer ketose ut enn lindeberg ut for meg, kanskje generellt lavkarbo?, men jeg har kun lest inne på disse sider og ikke bøker. Skal skaffe meg bøker så fort mann og barn er tilbake med bil så jeg får dradd til bokhandel eller bibliotek 
Kan noen gi meg tilbakemelding på om hva slags kostholdsstil det ser ut til at jeg har fulgt de siste dagene? Dere ser dagsmenyen litt lengre opp.
Jeg er sulten nå og spiser
Frokost dag 4: 30 g røkt laks, 2 kokte egg, 20g grønn paprika, 30g agurk og 2 ss lettrømme (kjøpte lettrømme av gammelvane, skulle hatt ekte vare..) og 1/2 glass eplejuice (måtte ha juice for å komme ut av den skjelvingen kroppen var i)
Jeg går fortsatt nedover. Jeg veide meg når jeg sto opp, slik jeg pleier. Da veide jeg kun 53.6 kg. Det betyr nedgang på 700g fra i går og 1.4 kg på 3 dager! Dette virket helt urimelig og uvirkelig på meg, så jeg gikk ned og spist frokost, drakk kaffe og vann. Veide meg så på nytt, denne gang med masse frokost og væske innebords (noe jeg aldri pleier), veide jeg 54kg. -300g fra i går. Det betyr at
Jeg har gått ned (egentlig over) 1 kg på 3 dager!
Er dette vanlig med lav karb? Jeg synes det er fryktelig mye på veldig kort tid og vet ikke helt om jeg kan tro dette er sant eller sunt Er jo fryktelig glad for å gå raskt ned, målsettingen er jo å gå ned Men ønsker å ha en nedgang som er sunn og varer. Er dette en vanlig nedgang på lavkarb?

Sist redigert av Sophie : 27-07-08 kl 07:39.
|