Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-08, 19:01   #28
Sophie
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Nå har jeg jogget/gått en fin tur.

Føler meg bedre, men er forskrekket over magen. Den står ut og jeg ser ut til å være 5mnd på vei mot 4 mnd på veg som jeg pleier å se ut (er ikke gravid)

Er dette normal reaksjon?

Har tenkt litt. Vil legge om kostholdet. Magefettet SKAL bort, men det er kanskje dumt å forandre på alt med en gang? Da finner jeg jo heller egentlig ikke ut av hva som funker?

Begynte med et jogge/løpe program for to uker siden, så treningsvaner er i ferd med å forandre seg

Har nå satt fokus på maten, som foreløbig ikke helt virker men har jo bare forsøkt dette i 2 dager, her må jeg sikkert justere underveis

Det er lite sommer, sol og ferie i dette landet. Har bestemt meg for å sette fokus på trening og mat nå. Hvitvinen min vil jeg nyte på terassen iallefall ut den uken jeg fortsatt har ferie. Etter ferien går jeg tilbake til helgekos og hvis dette ikke funker får jeg ta dette bort.

Jeg vil ha kaffen min, i allefall til det det utvilsomt viser seg at jeg må kutte denne.

Jeg skal halvere inntaket mitt med iste (aspertan), uansett så har jeg dette inntaket kun om sommeren. Drikker lite av dette på vinteren.

Jeg begynner å bli små sulten igjen. Blir egentlig helt kvalm på tanken av mer fett. Har grusomt lyst på ett eple, men har ikke det og skal heller ikke spise dette.

Kan jeg nå spise: issalat, tomat (liker ikke tomat, men har det i kjøleskapet), agurk, grønn paprika, kyllingskinke (den på box) og Iduns rømmedressing?

eller bør jeg ikke spise noe mer? eller noe helt annet?

Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat