Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-08, 08:10   #45
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Ferieupdate

Takk for det, MorStine

Full ferie nå, men ingen problem å holde seg i ketose.
Jeg spiser godt, er sløv i skyggen og merker at jeg tar av meg, selv om jeg ikke er på vekta. Kroppsfettet bare skrelles av!

Har nå bare ett par jeans som passer - eller egentlig som henger&slenger mindre enn de andre Snurper inn med belter som jeg har laget nye hull i - belter hvor jeg brukte noen av de ytterste hullene for 4mnd siden!
Ender med ny garderobe dette her!

Noe av det mest interessante er egentlig at jeg ikke har vondt i knærne lenger!
Jeg har i flere år slitt med smerter i knærne etter fotballskader - avrevne ligamenter og slikt som har kranglet litt. Men nå som kroppen har noen kilo mindre å slepe på, så er smertene borte.

Og er så ufattelig deilig å gå ute blant folk og ikke skjemmes for hvordan man ser ut!

I går hadde vi moussaka - lavkarbostyle. Nydelig!
Må takke min kjære fru som støtter meg og hjelper meg, både ved å tråle nettet etter lavkarbooppskrifter, og ved å diske opp med masse snadder mat og karbofrie "søtsaker" jeg kan ha til kaffen.

Pga ekstremt masse stress på jobben har jeg fått trent bare én gang siste 2 1/2mnd - så ser litt frem til ferien er over og jeg kan begynne å frekventere S.A.T.S igjen.

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat