Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-08, 22:52   #4
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: hvordan skal jeg klare å spise ofte nok?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

(…)
Men tar dere andre vitamintilskudd i tillegg til ketolysetablettene? Hva med for eksempel en alt i ett pille (feks. Vitamineral)???

Jeg tar i tillegg til ketolysetablettene dette:
- Hvitløkstablett (morgen)
- Q-10 (morgen)
- Longovital (vitamin- og mineraltilskudd) (morgen)
- Biomega fiskeolje/Pikasol (morgen og kveld)
- C-vitamin (morgen og kveld)
- B-vitamin (morgen og kveld)
- Lyprinol muslingolje (mot gikta) (morgen og kveld)
- Lepicol (stabiliserer/normaliserer mage/tarm) (morgen og kveld)
- Magnesium (kveld)
Mange vil sikkert synes at dette er mange tabletter å ta , og de fleste trenger sikkert ikke så mye tilskudd, sånt avhenger jo av alder og helsetilstand.

Men jeg vil anbefale at du i alle fall tar et tilskudd med masse fiskeolje/omega 3, og gjerne et generelt vitamin- og mineraltilskudd i tillegg. Og så at du prøver å finne en metode for å hjelpe deg å huske å ta ketolysetablettene utover dagen. Kan du f.eks. plassere dem "unaturlig", men slik at du ser den riktige boksen på den tiden den riktige tabletten skal tas (oppå tv-en, på setet i bilen, på hodeputen osv.)?

Hvis du er mye trett, kan du også prøve et B-vitamintilskudd som f.eks. "Mega-B-Stress" en periode. Det høres ikke riktig ut at du skal være trett på grunn av ketolysen i en så lang periode som 6 uker, synes jeg.

Du drikker vel nok vann?

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat