Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 08:11   #85
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jøss, jeg som trodde jeg var superanonym med helt annet nick...

Er vel den brautende stilen også tenker jeg

MEn det var jo kjempegøy at noen får lyst til å fikse stilen sin på grunn av meg da - stolt nå!

Jeg er en av de som måtte superstrengt til verks for å få ketosen skikkelig stabil og fin, så jeg er nesten ute av ed-produktene igjen for å komme langt nok ned på karbene (Gidder ikke gå så i detalj på dol siden jeg er en av veldig få som har det sånn, og det er såpass mange der som er kritiske, og jeg tross alt vet at dette virker for de aller fleste).

Så nå spiser jeg noen av ed-produktene iblant og resten hjemmelaget mat, men bygget over samme lesten da. Det beste med denne ketose-greia er egentlig ikke vekttapet synes jeg. Det beste er hvordan det aldri er vondt i hodet, selv ikke i går da jeg glemte å få med meg briller på jobben, og hvordan jeg aldri fryser mer. Den generelle velværen er utrolig bra.

Og du - det med selvbildet kommer snikende på plass etterhvert. Jeg kommer aldri til å glemme første gangen noen faktisk viste interesse for meg på byen. Tenk - en mann som viste interesse for moi

Det var nytt og rart og ukjent. Og jeg ble så dødelig sjenert at jeg ikke fikk takket nei pent engang, jeg bare gikk... Men jeg strakk meg litt lenger opp mot sola neste morgen og begynte å oppdage meg selv på nytt i speilet - det var jo et helt vanlig menneske som hadde sittet og gjemt seg bak alt fettet jo!!!

Fortsatt oppdager jeg nye sider av kroppen min ettersom den endrer seg, og jeg synes det er kjempespennende. For tiden er jeg veldig fascinert av magen. Den har jo litt mer hud enn dagens skjønnhetsideal (for å forkle det med litt delikate vendinger...), men når jeg ligger på ryggen, så avtegner ribbena seg. Og hoftebena synes. Visste ikke at jeg hadde skjelett der inne engang jeg... Og hvis jeg ligger med bena opp så blir ikke magen rund likevel. Tøft!

Så det er bare å holde ut gjennom de første fasene - det går kjempefort nedover og snart skal du fråtse i all den deilige lavkarbomaten

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat