Jeg tror jeg i sjokk!.... hvordan klarer men å spise så mange supper om dagen ... å usj og usj Syns kjeksen er god jeg... og den er jo så tørr at man får i seg godt med vann, så den har to funksjoner. Liker godt cappucinoen også. Sjokofrokost går ned. Barene er gode, men litt små og inneholdet for mye karber syns jeg så de spiser jeg ikke hver dag. Metthetsbaren er no skikkelig søtt kliss... og me like kliss, så den er kjekk når man er søtsjuk eller har lyst på appelsin Det er veldig synd at det for meg er NULL av middags produktene som er etanes fysj... dem burde skamme seg Så til hva man kan spise når man har nådd målet sitt, sier nådd målet sitt isteden for "ferdig" for ferdig blir man ikke Nå er tiden inne for å endre matvaner... for det var de gamle vanene som gjorde oss fete. Potetgull.... det er fy uansett på hvilken måte man velger å holde vekta Det er vel lagt opp til at man skal over på "fedon-kost" når man nærmer seg målet... altså at man lever lavkarbo, men ikke ketogent. DVS Lite potet, litt fullkorn pasta, litt fruktose, noe frukt og bær. Inne i forummet finnes det mange ideer om hva man kan spise etterhvert. Hva man bytter ut det ene og det andre med og får et variert kosthold som passer oss som blir fete av alle karbene Syns dere er veldig flinke da! Siden jeg har hatt en "pause" fra opplegget en stund, burde jeg ta turen tilbake til fase en.... men må bare innrømme at det fikser jeg IKKE Stå på jenter