Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-08, 23:06   #4
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Dialife.dk - noen tips?

Mornings!
Distrea mente jeg hadde greie på dialife, og ga meg linken hit.... og det har hun vel litt rett i
Grensen for å slippe toll, er vel 200 kr. Men dialife er så snille og greie, at de skriver at verdien er under 200 uansett. Den siste pakken min derfra, ble stoppet i tollen, og da sendte hun meg en falsk kvittering på mail, som jeg faxet inn til dem. Så ypperlig service er det i hvert fall! Og de har alltid sendt varene dagen etterpå når jeg har bestilt, men de pleier å bli stående i no toll-greier i noen dager. Kjedelig.

Kan anbefale å kjøpe kokossjokoladene fra Russel Stover. De er heeeelt utrolige!! Bedre enn bounty Farlig gode...
Ellers har jeg bestilt mest Atkins bars, og mama lupes. De er jo også schæææmpegode!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat