Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-08, 18:13   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: dette med lavkarbo som livsstil...

Jeg har akkurat hatt noen dager med karbohydrater nå; Spaghetti på søndag, kake på mandag og 1 - 2 brødskiver om kvelden. Dette har pågått i 4 dager, og i dag våknet jeg med et humør som var skikkelig muggent. Alt irriterer meg! Jeg er oppblåst i magen og fiser som en bryggesjauer. Jeg har også sovet utrolig dårlig de siste 2 - 3 nettene. Og selvfølgelig gått litt opp i vekt.

Så, når man får en sånn "vekker" kaster jeg gladelig brødet i søpla og omfavner lavkarbomaten. Det begynner å bli så lenge siden jeg startet med lavkarbo, at jeg nesten ikke husker hvor elendig allmenntilstanden min var før. Når jeg sprekker sånn som jeg har gjort nå - er det egentlig et realt spark bak og en reminder på hvorfor jeg er så glad i lavkarbo...

Joda - jeg tar meg en kakebit og litt sjokolade en gang i blant, men jeg lar det også være en gang i blant.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat