Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-08, 12:52   #1
Hannehk
Seniormedlem

Hannehk sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Dette med lavkarbo som livsstil ...

Jeg har planer om å leve lavkarbo etter jeg har slanket meg ferdig, MEN betyr det at jeg aldri mere kan nyte en sjokolade eller et måltid på restaurant med kh i? Det virker på meg som veldig mange av dere konsekvent holder dere borte fra kh selv lenge etter at dere har slanket dere ferdig. jeg må absolut påstå at mat for meg er ikke bare mat. Det er ren NYTELSE, og mye kh rik mat er fantastisk godt. Jeg ønsker å ha muligheten til å kose meg innimellom selv om jeg til daglig lever et lavkarbo liv liksom....... Skjønner jo også selvsagt godt at innimellom ikke er 3 ganger i uka liksom . Samme hvor masse godt som kan bakes lavkarbo smaker det liksom ikke som originalen sånn er det bare. Hva er foresten en foretrukket levemåte/veileder etter kuren? Er det Fedon for eksempel?
Er nok en stund til jeg kommer i mål her på Ketolysekuren, men har funnet ut at innimellom er det lurt å se fremover og planlegge.....

Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat