Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-08, 21:11   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vann på karbodag?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Heisann

Jeg har 1 karbo dag i uka, lurte på dere som har vært gjennom denne om dere har erfaring ang vann masse? drikker dere mye eller lite denne dagen? jeg drakk veldig mye sist og jeg ble jo så sprengt. Magen og alt sto jo rett ut og følte meg nesten dårlig.

Også på karbo dag, har dere noe godt som jeg kan lage eller kjøpe? gleder meg sånn

Kan du på den ene karbedagen spise hva du vil med karber, eller skal du prøve å holde deg til litt sunnere?
Skal du da spise moderat med fett,.... eller kan det være full flyt av ALT du kan tenke?

for... da... ja da har jeg en god del ideer
Jeg har hatt en stor karbedag i dag.... en vellykket smaksmessig, men vektmessig... DET er en annen sak

også når jeg kjenner etter... så er jeg litt i overkant stinn i magen og kroppen nå

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat