Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-08, 09:02   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ketose for ever?

Jeg er enig med deg, jeg synes det blir sagt mye rart i forbindelse med ketose. Alle sier forskjellige ting, også leger. Min sunne fornuft sier at jeg virkelig ikke SKJØNNER hvorfor det feks. skulle være skadelig å være i ketose i mer enn 6 mndr, eller hvorfor man skulle måtte ta hundretusen tilskudd når man går fra å leve på kneipp og cola over til et ketogent kosthold med grønnsaker, det burde jo være omvendt? Spørs jo hvor mye grønt man spiser da, selvsagt.

Jeg stusser veldig over at folk blir bedt om å ta pauser på ketolyse eller på ketogene dietter i det hele tatt, at de trives i ketose og kroppen trives med det, men at de ALLIKEVEL bør ta pauser? Hvorfor det? Levde man ikke slik i urtiden? Jeg skjønner det ikke helt. Er det i det hele tatt noen fasit her? Jeg synes alle forteller forskjellige ting.