Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-08, 01:22   #17
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.

hmmm... *i tenkeboksen*

Det høres mye ut, men det er "bare" 4x10 (?) behandlinger på salong - hvis man ikke rekker å bli slik stamkunde, da ..

For å si det slik, min kostet 5000, det var for 10-11 år siden og da syntes jeg at det var mye penger i forhold til lønna mi. I dag er 12 k mye i forhold til lønna mi - men ikke uoverkommelig .

Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke . Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat