Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 14:42   #226
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

for oss alle sammen! Stå på alle vakre jenter og gutter!

Oh YEAH! A helluva science project...
Helt enig, jeg føler det som jeg driver og forsker på kroppen min.
Den gjør rare ting som jeg ikke hadde forventet, hele tiden...
Når jeg tror jeg har vært flink så går jeg OPP, og når jeg har vært sløv m maten og jukset både her og der, så går jeg NED. Vel, det er jo ikke sånn hele tiden da, men man blir jo rimelig forbløffet de gangene det skjer.

Begynner å tro mer og mer på innvirkningen av stresshormoner, jeg asså. De har tydelig innvirkning på nedgangen min, ihvertfall. Når jeg stresser og skal være "flink" denne uka, så skjer det ingenting. Når jeg bare kuler'n og tar det med ro, og bare holder meg til sånn "omtrent" lavkarbo, og ikke tenker mer på maten, så går det nedover ja. Hmm. Snåle greier.

Klemmer på fortsatt-nyforlovet-Sirimor

Ja! Akkurat sånn er det! Jeg skjønner ikkeno jeg. Men det er vel bare å ikke la seg vippe av pinnen og gi opp. Det er ikke noe alternativ heller forresten. Jeg trives så godt med lavkarbo. Det har blitt en vane jeg ikke vil gjøre om på, så da så. DET er jo bra!

Takk for klemmen. Du er søt

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

ps. Og jaggu har det ikke forsvunnet en halvkilo til siden igår, gitt... Snåle greier...

Grattis Nic. Juuhuu!!

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat