Tråd: Problem?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 14:00   #6
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Problem?

Klemmen tilbake!

Begynner kanskje å bli dreven i "faget" etterhvert jeg da. Heh.
Har holdt på i 17 måneder og gått ned 34 kilo. Spiser stort sett ren mat, og får i meg nok fett gjennom å spise fett kjøtt og fisk. Funker det.

Det hender jeg lager posesauser til maten, men da må jeg være litt forsiktig, noen av dem har ganske mye karber. Sjekk på baksiden før du kjøper. Men da jukser jeg i meg litt mer fett ved å smelte litt ekstra meierismør i sausen, og kanskje en kremfløteskvett. Hvis du lager posesauser med kremfløte istedet for melk så går karbeinnholdet ned. Det karbeinnholdet som står på ferdig saus, på baksida av posen, er beregna ut fra at sausen er laga m lettmelk. Lettmelk har mye mere karber enn kremfløte. Snåle greier.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat