Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-05, 03:44   #24
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Å huffameg... Denne var vanskelig, altså...

Kjæresten til datteren utbrøt da han var på kjøkkenet vårt første gang: "Wow! Dere har jo FULLT kjøleskap!" Det er faktisk så fullt at det er et problem å vite hva som er der til enhver tid. Og jeg ANER ikke hva jeg alltid har der.. tror jeg.

Smør, fløte, cottage cheese, norvegia, salami, skinke, leverpostei, makrell i tomat, sardiner i ymse varianter, Svolværpostei, rømme, helmelk (til en god engelsk tekopp per dag), diverse salatblader, rødløk, vanlig løk, paprika (helst rød, men flere farger ved behov), agurk, blomkål, brokkoli, rekesalat, salami, brus (lettvariant og vanlig, til andre i huset), farris, diverse salatdressinger, crème fraîche, flere sorter sennep, tacosauser, majones - mills og helman's - sitronsaft, og så selvsagt juicer og melk tilde andre. Og enda er det sikkert mye mer jeg ikke har kommet på.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat