Tråd: Problem?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 11:56   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Problem?

Fett er jo ganske så essensiel på ketolysekuren, siden vi skal ha kanskje lite karbs er det fettet som gjør oss mett. Mulig det går på bare å bruke bare olje også, men jeg er nok ikke den rette til å svare på det. Virker bare som du kan oppleve å bli fortere sulten uten alt fettet. Jeg spiser kun to ganger for dagen og er sjeldent sulten.
Kanskje generell lavkarbo hadde vært enklere for deg, da er det mindre fett og mer karbs. Men selvsagt prøv ketolyse først hvis du føler det er det rette for deg
Jeg trives veldig godt på denne kuren, bare å fyre løs med spørsmål hvis det er noe jeg kan hjelpe med iallefall
Masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat