Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 17:31   #25
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Ketolysepølser i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Ligger det ikke en Centra-butikk på Manglerud? Gjorde det før jaffal...

Det lå visst Centra-butikker mange steder før, jeg husker også et par, men av en eller annen grunn har de bare de to igjen nå - vet ikke hvorfor...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Aha, det var den jeg tenkte på, da.
Det blir nok ikke noen tur dit uansett, bor ikke så nære Torshov som jeg gjorde før.... hvilket er litt synd.

...vet ikke om jeg synes du går glipp av så innmari mye, for å være ærlig. Har alltid synes det virket som en så fin butikk, inntil jeg spurte om innnholdet i varene der. De har melk i absolutt ALT der - gammeldags, spør du meg, og da jeg spurte hvorfor fikk jeg en "man er nødt te' å ha i melk for å spe ut kjøttvarene, serru'"...ehem...javel.

Nå tåler jeg personlig å spise melk til det tyter ut av ørene mine, men det betyr ikke at det er så godt på smak å ha det i kjøttprodukter likevel....og det er dessuten mange andre enn meg som ikke tåler den melka så godt. Når du legger til at det i de fleste land utenom oss ikke er vanlig å ha melk i kjøttvarer, så ble dette for meg litt....tåpelig, og gammeldags.

Bare sånn for å være dagens gledesdreper...