Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-08, 00:34   #248
MMM
Juniormedlem

MMM sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 54
MMM er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hei igjen! klokka rakke såvidt å runde midnatt, men for meg er det enda mandag!

Ser at det har vært mange flinke folk denne uka, men også at det er endel med ujevne resultater. Jeg hører definitivt med i sistnevnte kategori... hrmpf !! Jeg synes liksom jeg har vært så flink hele tiden, men det monner liksom ikke. Sist uke klarte jeg å skrive at jeg skulle kutte ut Lollipopbrødet og heller vende tilbake til kokte egg og brie... sånn ble det ikke, nei. Havna på noen turer her og der hos venner, på camping m.m hvor det var praktisk å ha med brødet for å ha på pålegg. I tillegg ble det noe lavkarbo øl flere dager(maks tre den ene dagen, ikke så galt, da ?) + to tre glass hvitvin og et par øl den andre dagen osv. Men - ikke noe særlig for mye karbo i mat, den var jeg flink med. Uansett - jeg gikk 0.7 kg opp siste uka . Ok - så forventet jeg ikke å gå ned, men jeg kan ikke fatte at dette skulle være nok til å legge på seg av!! Nå sliter jeg med motivasjonen i grunn, synes liksom ikke at noe monner skikkelig, det blir bare opp, ned, opp. I morges var jeg ikke i ketose engang, og det skjønte jeg på forhånd, for jeg har vært skikkelig fsulten og fysen noen dager! Men her kommer dagens lyspunkt - da jeg veide meg kl 23.30, så var jeg igjen i ketose . Så står det igjen å se om jeg forbrenner fett for det da...

Følte meg forresten dårlig noen dager forrige uke også, var veldig kvalm i perioder, og onsdag trodde jeg jeg skulle kollapse på jobben. Etter å ha roet det ned en lang stund, drakk jeg to glass juice og spiste en krokanrull etter råd fra lavkarbovenninne, og etter 15-20 min. var jeg rimelig i farta igjen... Hva var det!? Lavt blodsukker? Skal starte en tråd på dette om jeg ikke finner noe som passer...

Sånn - da var jeg ferdig med sutringa for i dag

MMM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat