Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-08, 19:07   #27
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Lavkarbopølser på Rema 1000

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Sylteagurk-galskap
Jeg høyner med rødbet-psykose

Spøk til side - "Goodbye, Lenin" er jo bare en så fin film! Mye bra tysk film de siste årene

Rødbet-psykose?! Ooo..nå snakker vi!

'Lenin' er kjempesøt ja, blitt en klassiker i mine øyne. "Das Leben der Anderen" er også blitt en favoritt!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg fant ikke majoen på lista, men skrev inn i rubrikken nede der man kan fylle i det som ikke er med

Men! Finnes det noe særlig med pølser av storfe? Det lurer jeg på! Blir så lett kvalm av svin, dog en pølse i ny ne ikke utgjør så mye.

De Centra-pølsene som jeg skriver om i denne tråden som er laget av Jacobs's (og som også fåes kjøpt på Jacob's...lol) er vel stort sett bare laget av storfekjøtt, om jeg ikke husker helt feil.

Idsøe-pølsene (på Gutta på Haugen for oss Oslo-boere) er vel også endel av storfekjøtt..hm. Japp - et kjapt kikk på oversikten til Enid viser at et par av de er laget av storfekjøtt og lam. Jey!

Sist redigert av Paradis-Oscar : 06-07-08 kl 19:14.
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat