Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-08, 06:03   #3
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Da er jeg klar, men lurer på et par ting :)

Hvis du blir gravid anbefales det å gå over til mer generell lavkarbo a la Lindberg, samme i ammeperioden.

Når det gjelder selskapslivet går det an å ta en hvit en og si man ikke tåler poteter eller pasta f.eks. De fleste serverer vel grønnsaker til, så da kan du jo forsyne deg av det - det er jo ikke slik at man på ketolyse skal spise store mengder kjøtt egentlig. Det er alltid utfordringer når man har et "begrenset" kosthold, enten det er pga allergi, slanking, sykdomsrelatert diett eller annet - kunsten her er for det første å se mulighetene, ikke begrensningene, samt verdien av å ha det kostholdet man har. Hvor mye man vil innlemme omverden i årsaken til kostholdet får være opp til hver enkelt. Om folk synes man er uhøflig som ikke spiser (opp) (all) maten som blir servert, så får det være synes jeg. Jeg synes det er uhøflig å ikke respektere gjestenes helse.. I de aller fleste tilfeller går det dog helt bra, synes jeg.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat