Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-08, 01:21   #2
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Da er jeg klar, men lurer på ett par ting :)

Det står i boka om ketolyse og amming/graviditet.. er ikke å tilråde, fordi man ikke vet effektene det har på barnet at moren er i ketose, mener jeg å huske.
Selskap løser jeg ved å spise så ketolysevennlig som overhodet mulig - jeg spiser det som er lovlig på ketolyse til middag om det er middag der, og så står jeg over kakene og desserten. Kun fordi man er tilbudt kaker og andre ting som vil ødelegge ketolysekuren, betyr det ikke at man MÅ spise det - verken for å være høflig eller for å glede andre! Slike sprekker vil bare nedsette effekten av "arbeidet" du har gjort før og etter en slik sprekk, siden det tar tid å komme i ketose igjen.. I hverdagen er det ikke no vanskelig å spise riktig etter ketolyse sine prinsipper

Ikke gru deg, det går så bra skal du se! Masse lykke til med starten