Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 12:57   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: I ketose men går ikke ned

Opprinnelig lagt inn av Lavinia, her.

Hei,
Tenkte at det var lite å gå ned siden det står at man går ned fire kilo i uken hvis man er i ketose. Men tusen takk for positive svar
Ang de ketose testeren så er det jo en skala som sier hvor mye man har i urinen.. mine er i hvertfall sånn Liker at den blir mørkelilla jeg Og jeg drikker masse masse vann så tviler på at det er derfor den blir så mørk.
Jeg skal prøve å spise litt mer også. Fikk tips av en om å spise mer fett så jeg skal prøve det

Jeg vet at det står på de ketostixboksene (har prøvd alle typer, tror jeg) at det har med mengde ketoner i urinen, det er delvis sant, det det ikke står er at mengde også har noe med mengde vann i urinen Det er derfor at det IKKE HAR NOE Å SI om den er lyserosa eller mørk lilla for om du går ned i vekt eller ikke. Dette er ikke en påstand, men en ubestridelig sannhet! Det er ikke en gang alle som får utslag, mens noen får veldig mørkt utslag til tross for stort væskeinntak (pluss minus tre liter vann). Det jeg sier er at det KAN være en indikator på lite væskeinntak

Har du allerede gått ned tjue kg med lavkarbo så synes jeg i alle fall to kg på en uke er imponerende

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat