|
Sv: Hva gjør du da?! (Ang. søtsug og humør)
blir bare så utrolig deppa. tusen takk for mange gode råd!
men... det er jo ikke de førsta dagene min lenger, jeg har holdt på i snart 3 uker. allikevel fortsetter det..
lage god mat-jada. jeg kan ikke å lage mat! uansett hvor mye fløte og "lovlig" stæsj jeg har oppi, smaker det rett og slett dritt. før lagde gubben alltid maten, men nå bryr han seg mest med å jobbe så mye som mulig, for vi mangler penger. og da er det tuppa og meg da. hun klanger på mamma hele ettermiddagen, ikke lett å slenge sammen et nydelig måltid da. tar gjerne mot tips på dette feltet også.
og nei, jeg bruker ikke kunstig søtning daglig, gjort det en gang tror jeg.
vil man uansett gå ned ivekt, selv om man spiser hva man vil? mener da at man spiser ketolyse mat,men innimellom feks tar seg bacongull el sukkerfri godis. spiser en del ifa, da jeg ikke klarer å gå rundt og stinke som en gal utav kjeften.
stixen min har vært rosa siden jeg starta, fikk gubben til å tisse på for å sjekke-hans var hvit.
er bedt på lunsj nmed venninne som har bursdag idag, tenker å spise en salat,kanskje m kylling. hvis jeg ikke kan gå ut blandt folk,blir jeg ihvertfall deprimert. kan jo ikke be dem måle hvor mye de lager til meg på cafeen!
dere synes nok jeg er fryktelig sur og tverr, og negativiteten oser lang vei. JA,jeg vet det. men hva kan jeg si. føler jeg aldri klarer å gjennomføre n oe jeg har satt meg som mål her i livet, og skjønne ikke hvorfor. orker ikke gjøre det som skal til. har gått to turer siden jeg starta. sykla et par ganger. beklager, men vet bare ikke hva jeg skal gjøre, og føler meg veldig mislykka .
idag har jeg spiset følgende frokost:
1 stekt egg
6-7 skiver bacon
29 g tomat
29g agurk. hva mener dere om dette da? er så redd for å bruke opp for mange karbs før middagen, da sitter jeg som oftest og river meg i håret fordi jeg ikke kan spise det jeg har laget . er dette for lite grønnsaker? og er det greit å spise en del agurk og tomat? synes det er veldig godt, og passer fint for meg til frokost/lunsj. bruker andre grønnsaker til middag, men tenkte ettersom dere sier man får mye vann og blir mett av grønnsaker. er også redd for at jeg bruker "feil" grønnsaker, nemlig..?
|