Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-08, 21:19   #59
toretang
Nytt Medlem

toretang sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Nannestad
Alder: 48
toretang er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei.

Arti å lese deres erfaringe, så jeg slenger meg på selv.

Er nå straks ferdig med dag 4 i 1. fase, og det virker som om det går veldig fint.

Var veldig motivert og matlei da jeg startet, så jeg har ikke hatt problemer med sultfølelse etc.. Men litt hodepine ved dag 2, men helt levelig. Kjøpte noen ketostix og de ga utslag fra dag 3, får et utslag som ligger mellom 10-50 mg ketoner, så ikke helt mørkelilla, men antar at det ligger innefor "normalen" og at jeg da således er i ketose?!?

Lurer litt på det med tanita vekten, har aldri prøvd en slik før, ikke før jeg hos euridiet legen min første gang, jeg veide da 166kg, og hadde en fettmasse på 63 kg, og og skjellet/muskler og alt det andre på 103kg...
Hadde i utgangspunktet et mål om å komme med ned til 100-105kg, men fettprosenten bør jo ligge mellom 8-15%, så da er vel en mer realistisk vekt på rundt 115, noen som har noen meninger rundt dette så hadde det vært supert.

Er det forresten noen andre mannfolk her inne som går på eurodietten?

Når det gjelder produktene gikk jeg på en liten smell, jeg skal gå på 6 produkter hver dag, og tenkte at det var greit å bestille for 30 dager i slengen, så jeg bestilte masse suppe, omelett, pannekake, barer og pureèr.
Suppene er ikke noe for meg, så de kan gis bort mot porto da(det virker som om suppene ikke er veldig populære).
Omelettene lager jeg med 2-3 skiver kokt skinke og masse agurk til - faktisk snadder .
Pannekakene er også dritgode med kanel eller kardemomme i.
En bar om dagen er et must til kaffen..
Prøver å drikke rundt 3 liter vann om dagen, og en gang eller to i uka kommer jeg til å skeie ut med en halvliter.........pepsi max

Produktoppskrifter og variasjoner mottas med stor takk, ellers vil jeg bare ønske alle lykke til og stå på!!

Mvh
Thomas

toretang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LFHC Svar med sitat