|
Sv: Er så redd for å få i meg for mye karber??
1,5 kg på fire dager er jo knallbra!
Vil anbefale deg å ta det litt mer med ro, stress fører ikke noe godt med seg, og skal du fortsette å leve kun på egg og bacon blir du nok så lei at du sprekker. Les på oppskriftssidene her inne, her finner du masse godt, og mange har allerede regnet ut karboinnholdet for deg. Har du ketolyseboka? Der står det jo mange oppskrifter som er sikre. Dessuten, etter noen dager eller et par uker, begynner "tellingen" å sitte i fingerspissene, og jeg trenger i alle fall ikke veie maten. Jeg har fått et visst øyemål for hvor mye jeg kan spise av ting. Men klart, jeg sjekker ALLTID bakpå nye matvarer hvor mye karbohydrater det er i noe. Er det over 5 gram pr.100 gram vare, vurderer jeg det nøye oppmot hva annet jeg skal spise, og hvor mye som er vanlig å spise av nettopp den varen. Er det noe jeg spiser veldig, veldig lite av har jeg plukket ut varer med ganske mye mer karbohydrat i... Men det er meg, vet ikke hvordan andre gjør det her inne. Men bruk oppskriftssidene mye, du vil garantert finne god og variert mat du vil like.
|