Tråd: Sykkelsko
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-08, 22:29   #12
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Sykkelsko

Opprinnelig lagt inn av niomi, her.

Og de skoene er litt penere enn mange andre sykkelsko!

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=63048

Jeg ville for øvrig ikke kjøpt sykkelsko over nett, da slike sko MÅ sitte godt på foten. Ellers blir det bare masse senestrekk under foten. AUAUAUAU!

tror kanskje jeg vil prøve skoene i en butikk før jeg evt handler på nett

Opprinnelig lagt inn av martefie, her.

Tommygutt er vel en svoren syklist her inne? Han kanskje har noen tips. Ellers er jeg samboer med en som lider av kronisk syklisme, og jeg har skjønt såpass at det er vanskelig å få perfekt justering av setehøyde og fotvinkel og alt sånt, samt at de ikke alltid er superflinke på alle sykkelbutikker (diplomatisk).

nei, de er ikke like flinke i alle sykkelbutikker.. og ofte har de vikarer og studenter til å skru og fikse på verkstedene sine og

Opprinnelig lagt inn av martefie, her.

Og når du vel har funnet en sko du vil kjøpe, sjekk prisen på cyclecomponents.com. Svensk side med priser som ikke kan matche norske engrospriser engang, nok en gang i følge min kroniske syklist.

tusen takk!!!

Opprinnelig lagt inn av niomi, her.

Min kroniske ser ikke på priser når han handler sykkeldingser, han. Nye sykkelgreier er jo livsnødvendige! :ler:

det er vel slik når man har en lidenskap

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat