Tråd: Stølhet
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-05, 11:01   #6
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg vil også gjerne fortelle om min treningsglade venninne. Hun trener ski, aerobic, håndball, løping og styrke. Alltid vært godt trent, og er atletisk. Tøyer godt, og er passe myk. Men hun har slitt med at hun blir stokk stiv i muskulaturen (armer, ben) under trening, selv om hun ikke er sliten i pusten i det hele tatt. Og hun er mye støl dagen etter trening. Men etter at hun begynte med Protein Delite shake etter trening (ca 50 gram protein), er hun ALDRI støl mer, hun blir heller ikke stiv under treningsøktene, hun restituerer raskt, og har økt sin muskelmasse.

hey hey. her sitter jeg å er støl støl støøøøl idag ...
etter trening igår så fikk jeg i meg 35 gram proteiner. kan jeg , siden jeg er støl idag, anta at jeg spiste for få proteiner igår etter trening?

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat