Tråd: Pepsi max ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 19:22   #6
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Sv: Pepsi max...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kommer ikke til å slutte å si hva jeg mener om aspartame selv om du mener det ikke er farlig.
http://www.dorway.com/92symptomsfotocopy.html
Synes ikke dette ser direkte bra ut, jeg.

Spiser du frukt? Det er jo en veldig ren og naturlig matvare...

Jeg har vel aldri sagt at jeg ikke tror det kan være farlig? (i store nok mengder) -det har ihvertfall ikke vært ment slik. Jeg mener at det meste er avhengig av mengden. Likeså med prossesert kjøtt og mye annet som man trooor kan være skadelig.

MEN det jeg sier er at jeg tror de forsvinnende små mengdene enkelte av oss får i oss fordi vi av og til drikker f.eks lightbrus er helt ufarlige. Og jeg syns det er leit at man skal øse det så sinnsykt opp og skrike ut de værste konsekvensene uten at det den dag i dag finnes 100 % håndfaste bevis for at dette er tilfelle. Det er snakk om så utrolig små mengder. Personlig er jeg mye mer redd for andre trusler vi omgir oss med i den moderne verden, der eksponeringen er mer eller mindre konstant.

Kan du se poenget mitt med at for mye og for lite skjemmer alt ut?

Men som med alt det forskes med et mulig faremoment, så kan det være lurt å bruke sunn fornuft og ikke overdrive inntaket. Eller tiden man oppholder seg i rom eller områder med trådløse system.... DER er jeg "hysterisk" men vi har vel alle våre "kampsaker"