Tråd: Pepsi max ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 12:48   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max...

Jeg skjønner at det ikke er lett å gi slipp på sine "guilty pleassures", men Pepsi Max i stedet for vann er, uansett vektnedgang eller ikke, ikke spesielt lurt!!
Ketose er en dyrbar forbrenning og krever et visst væskeinntak, av vann!!!
Da jeg var i ketose kunne jeg drikke opp til fem liter om dagen , høres sikkert veldig mye ut, men det var det kroppen min krevde av meg, og selv om det er mye vann i Pepsi Max, så er det ikke denne type væske kroppen ønsker. Alt handler om vaner, og om å se responsen kroppen gir når du behandler den godt.
Jeg vet ikke om det hjelper deg å fortelle at Pepsi Max er søtet med aspartame, som er en nervegift, aspartame inneholder methanol, som man kan bli blind av i store mengder, og jeg vet at noen her inne har brukt aspartame for å bli kvitt maur etc...

Imidlertid så virker det som om noen her inne tåler Cola Light langt bedre, om man absolutt må ha søt drikke. Den er søtet med sucralose (Splenda) som også er ganske kunstig, men kanskje ikke fullt så kjip som aspartamen?! Det er uansett en fordel å trappe ned på inntaket om du ønsker å gå ned i vekt, drikke mer vann (om du synes vann er kjipt, så ha i en sitron/limebåt f.eks. Mmmm!), tror du ikke også at dersom du drikker mindre brus, så smaker den brusen du drikker bedre?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat