Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 11:14   #6
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse i Russland?! (Frustrasjonsinnlegg)

Opprinnelig lagt inn av matti, her.

jeg synes dine erfaringer er merkelige. jeg har vært mange ganger i russland, dog bare i murmansk. der finnes mye god mat og få kjøpt. har du sett etter "Eurorus" butikkene. det er et slags russisk rema eller rimi system som skal finnes overalt. der handler vi mye når vi er der. de har også importerte matvarer, blant annet melkeprodukter fra finland.
men russiske grønnsaker er jevnt over gode, særlig tomat og agurk. det er mye mer smak av de enn de vi kjøper i norge. særlig de korte knudrete agurkene er gode.
ta og rådfør deg med russere du kjenner om hvor disse tingen finnes.

Jeg har også vært i Murmansk et par ganger . Jeg har riktig nok ikke handlet dagligvarer, men den maten vi har fått når vi har spist ute, har vært NYDELIG og mye var naturlig lavkarbo (dette var før jeg begynte her, men jeg synes å huske at vi spiste mye grillmat og grønnsaker)
Jeg spiste en del pannekaker med rømme og raspa, sure epler i, og det var himmelsk godt - synes ikke det smakte rart av rømmen.
Rart at det ikke er bedre i Moskva.
Håper at du i alle fall klarer et lavkarbokosthold.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat