Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 10:23   #20
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hm, nå har jeg vel ikke hatt så veldig hengemage, men noe var det jo. Jeg har fortsatt endel mage igjen. Da jeg begynte med dette målte jeg meg rundt magen ved navelen, som viste 102 cm. Nå viser målet 81 cm. Over og under dette målet var det store valker, så det hang både over og under kan man si, så navlen ble litt skjult. Dette er nå borte, stort sett. Etter ett år fremstår magen som mye flatere, og huden er stram og fin den!
Men - det som jo må være ett poeng, er at man mener at det ikke er skadelig å gå for fort ned. Og det er jo veldig greit å vite for de som skal gå masse ned! Så får heller en sneglevekttaper som meg som mister 1/2 kg fett i uka tåle å være mer standhaftig når jeg lander på trivselvekt og kroppen er fornøyd med det fettet som er igjen på kroppen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat