Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-08, 22:30   #1
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Smile

Velkommen til det oppdaterte forumet

Velkommen tilbake til nytt og oppgradert forum.

Den første og mest tydelige forandringen er fargen. Litt uvant i begynnelsen, men veldig pent når en blir vant med det. Det gjenstår fortsatt litt arbeid med siden, mye vil ordnes i løpet av morgendagen.

Her er kommet endel nye funksjonaliteter, noen av dem er her på utprøving slik at vi kan vurdere om det fungerer bra eller ikke på dette forumet. Jeg anbefaler dere på det sterkeste å lese FAQ-en. Den finner dere oppe til venstre på menylinjen. Dere har fått egen profilside med mulighet til å poste meldinger hos den enkelte (synlig for dem som er innom profilsiden), og vennelisten har endret funksjon. Andre kan se vennelisten, men ikke kontaklisten, så det er noe dere må tenke gjennom før dere begynner å ta den i bruk. Hvordan dere ønsker å bruke den. Dem som er på vennelisten (og kontaktlisten som er den usynlige) kan lese i bloggen din. Du kan også ha album som enten er åpent, eller bare synlig for vennelisten.

Mer informasjon finner du i FAQ-en. Lykke til, jeg håper dere vil kose dere med de nye funksjonene.

Kom med skryt og eventuelle feilmeldinger i denne tråden, og så blir vi glad om dere bare rapporter en feil/mangel en gang.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat