Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-05, 01:01   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sitat:

Jeg er redd jeg ikke får i meg nok grønnsaker om jeg må tyne meg ned i 15 gram karbohydrater. Det er en grunn for at Atkins har 20 gram karbo og ikke 15, da han brukte færre karbohydrater tidligere. (Men jeg husker ikke grunnen - mulig det var pga det med grønnsakene)

D a jeg gikk på Atkins for snart 30 år siden , var jeg nede i ca. 10g. karbohydrater i nesten ett år. Det var veldig effektivt i alle fall! Denne gangen har det gått så tregt at jeg har gått over til Ketolysekuren. Håper det ikke bare er alderen som spiller inn, men det vil nå tiden vise.
Ja, det ble jo lite grønnsaker, men jeg ble ikke syk av det i alle fall! Tok da også blodprøver underveis og følte meg veldig opplagt hele tiden.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat