Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 15:18   #10
Nike
Seniormedlem

Nike sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Vilt kjøtt/fisk

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Er det ikke sånn at de lammene som slaktes på høsten har vært ute på beite fra de ble født og at bare de som skal overvintre inne får for? Interessant tråd foresten. Jeg er også veldig opptatt av å ikke få i meg medisiner gjennom dyrenes/fiskenes kosthold. Har forstått at nå eksperimenteres det også med oppdrett av torsk. Liker det dårlig hvis det betyr enda mer medisiner i maten.

WTF?!!!!?! Skal de ta fra oss torsken og nå?! Det er jo snart ikke mulig å få tak i ren mat lenger.

Ang lammekjøtt så vet jeg ikke helt, og ikke er jeg spesielt glad i det heller, så kommer nok ikke til å spise det utpreget mye.

Man kan jo også stille spørsmål ved renheten på grønnsaker og frukt, men for egen del må jeg sette grensen et sted, ellers blir det jo ikke noe tilbake å spise. Jeg er fryktelig glad i kylling, men den lukten som slår mot en når man åpner en pakke filet, er alt annet enn sunn spør du meg. Det samme gjelder annen mat som i live ikke hadde de beste kår..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat