Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 20:46   #13
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Argh, er de siste kiloene vanskeligst?

Mya sant i det du skriver altså Photo. Jeg har det slik at jeg egentlig har nådd målet mitt jeg, det var en BMI på 27, dvs 82 kg. Men pga helse bør jeg ned i denne normalvekten, dvs bmi på 25, og jeg må ned i 74 kg. Nå har jeg karret meg ned i 81kg, men på en måte er bare alt under 82 en bonus!
Må bare fortelle at jeg har en utrolig energi for tiden! Må sove en middagslur, men det går i ett, virkelig! Jobb, trening, tur med hund, avslutning på jobb, skole eller noe annet, ut med hund. jeg sitter jo ikke i ro! Men kanskje like greit siden fettet på rompa er borte og jeg får vondt i baken når jeg sitter for mye...polstringen er rett og slett borte...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat